sábado, 31 de enero de 2009

ANDECHA ASTUR COL PUEBLU DE CUERRES

Posted by Andecha Astur - Ribeseya - On 7:33 0 comentarios

ANDECHA ASTUR QUIER DENUNCIAR TAMIÉN LA POSTURA DEL GOBIERNU PSOE-IU, ALLINIÁNDOSE COLA EMPRESA DENUNCIADA Y A LA ESCONTRA DE TOU UN PUEBLU DEL CONCEYU DE RIBESEYA

Andecha Astur de Ribeseya quier unviar públicamente’l so sofitu a l'AA.VV. de Cuerres y tolos vecinos y vecines del pueblu, na so llucha escontra’l cierre del accesu tradicional a la playa d’esta llocalidá ribeseyana. De sobra ye conocíu por tola xente que dalguna vegada s’averó a esta playa de Ribeseya, que'l camín tradicional d’accesu pasa dende hai milenta años pola finca en litixu, titularidá agora de la empresa denunciada por quebrantar en dellos puntos la Llei de Costes, ya’l reglamentu que la desendolca. Además, Andecha Astur quier recordar a la opinión pública que’l máximu responsable de la empresa “Pomaradas del Guadamía” ya foi condergáu nel pasáu por atentar escontra la natura na ribera del ríu Mía na mesma llocalidá de Cuerres, polo qu’entá ye menos comprensible’l fechu de que la Casa Conceyu de Ribeseya anteponga los intereses d’un particular frente a los de la ciudadanía, oponiéndose a los sos ciudadanos pa favorecer unos intereses particulares y faciendo casu omisu a los pidimientos de sofitu llegal que dende l'AA:VV. unviaron a la Casa Conceyu dende l’entamu d’esti procesu. A lo caberu, abúltanos curiosu cuando menos qu’ocurra tou esto nun asuntu onde tien les competencies un conceyal que diz representar les sensibilidaes d’izquierda ya ecoloxistes, que pertenez además a un gobiernu que prometió fomentar la particiapación de la ciudadanía na vida política y que dende llueu, nun tan cumpliendo les sos promeses.

Poro, dende Andecha Astur desiximos una rectificación pública por parte del gobiernu ribeseyanu y qu’esti preste tol sofitu llegal y físicu a esti coleutivu vecinal, nes sos xustes y lóxiques reclamaciones.

0 comentarios: